Nuo sarmatas.lt redakcijos: Siūlomoje temoje kaktomuša susiduria du tikėjimai. Tikėjimas mokslu bei tikėjimas religija. Kažkas galėtų pamanyti, jog mes (sarmatas.lt) bandome čia reklamuoti biblijines tiesas. Tačiau norėtume iškart paneigti tokias prielaidas. Tai tiesiog protingų žmonių sukurtas filmas, kuriame mes matome potencialą (būsimą galimybę), kai kuriems žmonėms išmokti pamatyti skirtumą tarp tikėjimo ir „tikėjimo“, tarp tikėjimo ir „mokslo“, tarp tikėjimo ir žinojimo. Ir suprasti, jog bet kokią “tiesą” gerai paruošti specialistai gali padaryti abejotina. Filmas tikrai vertas to, kad pažiūrėti jį iki galo. Trukmė 34:40 min.
reklama
Ramūnas Kairys
Po Č. Darvino knygos „Rūšių kilmė“, mokslas ir religija stojo į priešiškas barikadų puses. Nors karu to nepavadinsi, bet žodžių mūšių pasitaiko gan dažnai. Istorijoje buvo ir yra mokslininkų, kurie įvardindavo tikėjimą Dievu, kaip savo atradimų įkvėpimo šaltinį. Tuo pačiu žinomi religijų atstovai ne kartą yra atsiprašę mokslininkų už persekiojimą ir pasisakę, jog mokslas nėra religijos priešas.
Šios dvi pusės vis dar lieka priešiškos. Kodėl? Nors įvardijama nemažai priežasčių, viena iš žinomiausių – „tikėjimas“. Šis žodis lengvai suprantamas religijoje, tačiau sunkiai suprantamas mokslui. Mokslininkams sunku įvertinti tikėjimą. Naujasis mokslinis ateizmas bjaurisi žodžiu „tikėjimas“.
Jų supratimu, tai intelektualinis iškrypimas, skirtas religiniams kvailiams. Jų manymu tikėjimas yra aklas. Žinoma, mokslas tvirtina, jog remiasi faktais arba teoriškai ir eksperimentiškai įrodytomis objektyviomis žiniomis. Jiems tikėjimas – nonsensas. Bet ar tikrai? „Living Water“ evangelikų krikščionių organizacijos vadovas Ray Compfort pabandė pasikalbėti su Jungtinių Amerikos Valstijų universitetų profesoriais ir studentais senu, opiu pasaulio sukūrimo ir evoliucijos klausimu. Siūlau pažiūrėti šį video filmuką – tikrai verta. (lietuviškai įgarsino: Ramūnas Kairys)
-
Друзья, сайт находится в состоянии глубокой переделки, поэтому приглашаю Вас вернуться через некоторое время.
Сроки неопределенны, но как только - так сразу.