Už alkoholio ir bet kokių kitų narkotikų pardavimą reikia bausti mirties bausme

Anonimusas
+ 27 - 1
Автор: Laurynas Ragelskis
Источник: http://ldiena.lt...
7535-11-18 (2017 г.), читали 2018
13

Kur tie išgamos, kurie mitingavo už "Rokenrolą"? O kur demagogai, už pinigus arba iš savo durnumo kliedintys apie "vartojimo kultūrą"? Kaip ten ta liberastų ir kitų moralinių išgamų deklaruojama "teisė pačiam pasirinkti"? Pasirinkti būti debilu, idiotu ir žudiku?

Aš nesutinku, kad šalia manęs, kartu su manimi, gyventų tokį "pasirinkimą" padarę išgamos.

Ir aš kaip sąmoningas visuomenės narys, reikalauju, kad bendru mūsų sutarimu ALKOidiotams ir ALKOdebilams būtų paprastuoju būdu atstatomos smegenys atgal į vietą. O tie išgamos, kurie ant visuomenės naikinimo "darosi biznį", būtų naikinami fiziškai, kaip šiuo metu naikinami narkotikų prekeiviai Filipinuose.

reklama

Kodėl?

Kaip minimum todėl, kad kiekvienas girto vairuotojo užmuštas arba sužalotas žmogus yra tiesioginė alkomafijos auka.

Policijos statistika:

Per šių metų 10 mėnesių girti vairuotojai padarė

156 avarijas,
jose nužudė 8 žmones,
sužeidė 217.

Pernai per tuos pačius 10 mėn. girti vairuotojai padarė

220 avarijų,
nužudė 16 žmonių,
sužeidė 277.

Kaip matote, nedideli apribojimai debilams nusipirkti nuodų, nužudytų žmonių skaičių sumažino net dvigubai. O kiek "geranoriškų" durnių iki apsiputojimo ginčijasi, reikia riboti alkoholio prieinamumą ar ne. O juk klausimas yra daug paprastesnis - kaip padaryti, kad žmonės aplamai nustotų nuodyti save bei žaloti kitus.

Manau, įsisenėjusias ir į kultūrą dirbtinai įaugintas problemas reikia spręsti mūsų protėvių patikrintomis priemonėmis, kuriomis jie kovojo prieš Tautos žudikus:

Už alkoholio ir bet kokių kitų narkotikų pardavimą reikia bausti mirties bausme.

O už vartojimą - viešai plakti rykštėmis.

Jeigu norite, galite tai vadinti "priverstiniu gydymu". Viso labo tereikia į MŪSŲ Baudžiamąjį kodeksą įrašyti du trumpus ir vienareikšmius straipsnelius.

Lietuva bus blaiva arba išnyks.


96% Плюс 96% Plus
4% Минус 4% Minus
27   1
Pridėti naują straipsnį

Nori prisidėti? Dalinkis straipsniu arba rašyk savo!

Komentarai: 13

13. Gojus 0 1
2017-11-19 17:22:05

Bet Laurynai - tu ne pirmasis istorijoje, kuris kviečia "naikinti vardan visų gerovės". Tas pats Martina Liuteris iš juodaskvernių tarpo kvietė žydus naikint. Kažkada inkvizicija uoliai naikino vardan gerovės. Kažkada ir invalidus naikino, kažkada indėnus, kažkada krikščionis, kažkada musulmonus. Ir ko tuo pasiekė? Ogi nieko - pasaulis pūva savo mėšluose. Kodėl tada manai, kad būtent tavo siūlomas naikinimas šykart pakeis pasaulį į geresnį? Ar tuo tiki?

Aš ne - Dievas sukūrė žmogų laisvą, galintį daryti laisvus pasirinkimus. Tai, kad žmogus pasirenka blogai yra laisvės apraiška. Bet nei Dievas nei tu nenprėtum patapt robotuku su apribotom "skrydžio virš gegutės lizdo smegenimis". Bet štai ką tu gali padaryti, tai keisti visuomenę skatindamas pagarbą, dėmesį, atjautą kitam. Kaip jos pačiam gauti, kad dalintis - čia kitas klausimas. Bet tiktai auklėjimas ir skatinimas aukštesniam tikslui gali padėti keisti į gerąją pusė. Tik jokiu būdu ne naikinimas - tas niekada nedavė nieko gero...

Tapo darbas internete būten ir yra toks švietimas, skatinimas pasižiūrėti aplinkui atkreipti dėmesį į kaimyną ir atiduoti dalelę savęs idant ne tik tau bet ir kaimynui, kitam būtų maloniau gyventi. Ir su naikinimu tai visiškai neturi nieko bendro.

12. Laurynas 1 0
2017-11-19 19:24:20

Dievas uždraudė atimti kitam žmogui gyvastį, kadangi, kaip parašyta Korane: "kas sunaikina vieną gyvybę, tas pats, kas sunaikina visą Visatą", tačiau būdamas Gailestingas - padarė išimtį: jeigu reikia gelbėti savo gyvybę, tuomet galima nužudyti tą, kuris bando ją atimti.

Alkoholio gamintojai, pardavėjai ir visi kiti LAKOmafijos grandinėlėje stovintys asmenys uždirba žudydami žmones, todėl vienintelis būdas nuo jų apsiginti - juos pakišant po velėną.

11. Gojus 2 4
2017-11-19 10:19:22

O man visada baisu klausyti tokių kaip "drausti, naikinti, kontroliuoti". Šia'n sekmadienis, tad niekas neprieštaraus, manau, kad pacituosiu iš 8 Jono evangelijos skyriaus:

31 Jėzus kalbėjo įtikėjusiems Jį žydams: „Jei jūs pasiliekate mano žodyje, iš tiesų esate mano mokiniai; 32 ir jūs pažinsite tiesą, ir tiesa padarys jus laisvus”. 33 Jie Jam atsakė: „Mes esame Abraomo palikuonys ir niekada niekam nevergavome. Kaipgi Tu sakai: ‘Tapsite laisvi’?” 34 Jėzus jiems tarė: „Iš tiesų, iš tiesų sakau jums: kiekvienas, kas daro nuodėmę, yra nuodėmės vergas. 35 Bet vergas nepasilieka namuose amžinai, o Sūnus pasilieka amžinai. 36 Jei tad Sūnus jus išlaisvins, iš tiesų būsite laisvi.

Jokiomis represinėmis priemonėmis neįvesi savo tvarkos jei tai nebus paties žmogaus pasirinkimas. Galima uškastruoti, atjungti ir pan., bet čia bus tik "Skrydis virš gegutės lizdo". 

Štai šviesti visuomenę, mokyti pagarbos vienas kitam, dėmesio, meilės, užuojautos - tik taip galima pradėti lipti iš šio šūdo, kuriame sėdime. Visose plotmėse. Deja deja - vietoj pagarbos, dėmesio, atjautos, pagalbos mes mokomi vien neapykantos.... ir degraduojame

10. Laurynas 0 0
2017-11-19 10:32:15

Na ir kam man, Dievą tikinčiam pagoniui, reikalingos tavo apipjaustabybių jadaskvernių satanistų sukurtos kompiliacijos ir neurolingvistinio lochų minios programavimo triukai?

Žmonių bendruomenė yra tam, kad apsaugotų žmones nuo blogo ir vestų į gerą.

Žmonių nuodytojai - yra žudikai ir bendruomenė privalo apginti savo narius nuo jų.

Bendruomenės nariai, kurie asve nuodija - yra idiotai ir kvailiai, todėl blaivūs žmonės negali leisti, kad idiotai ir kvailiai vadovautų bendruomenei, nes kaip matome - tokių debilų ir kvailių valdoma bendruomenė paprasčiausiai nyksta.

Tai yra matematika. Tuos, kurie nori mus žudyti - reikia kišti po velėna, o tuos, kurie nori būti debilais ir idiotais - rykštėmis atvaryti į protą.

9. šūde 1 0
2017-11-19 12:53:48

Ką tu prišviesi apipjaustytojų melo prisirūkęs, jie iškraipo Kristaus žodžius , kaip ir kada jiems patogu, to, ta kurį prikalė prie kryžiaus, prieš išplakę kaip nekenčiamąjį, parazitai žydai

https://youtu.be/TRC6FwjPZS4

Pagarba Kristui!

8. Linas Hermanas 11 1
2017-11-18 18:20:02

  Pritariu Autoriui. Mano nuomone vienareikšmiškai reikia uždrausti bet kokią prekybą alkoholiu Lietuvoj. Reikia uždrausti prekybą narkotikais, įvedant mirties, arba jei tai padarė žydas, gal pasirinktinai deportaciją į Izraelį. Juk žinome kokie Lietuvos įstatymai ir kas kam juos kūrė, tai taip rašau. Kas kūrė Lietuvos įstatymus ar prie jų prisidėjo pradedant viso "nepriklausmoybinio" laikotarpio pradžia, iki paskutinės minutės, tas asmeniškai pabrėžiu atsakingas už dabartinę Lietuvos ekonominę ir žmonių diskriminacinę ir teroro politika lietuvių atžvilgiu, kurie norom nenorom paliko šalį. Aš kaltinu visus valdžiąGyvius, prie to prikišusius savo purvinas Letenas (pirštus), nes jų nelaikau žmonėmis. Ką darom Laurynai?

https://youtu.be/ahiZtPaNLgE

https://youtu.be/TRC6FwjPZS4

?

7. Laurynas 1 0
2017-11-19 13:43:17

Ką darom?

1 - platinam informaciją;
2 - rodom asmeninį pavyzdį;
3 - jungiamės bendrai veiklai su blaiviais žmonėmis;
4 - darome įtaką ir perimame valdymo (informacijos) procesus;
5 - įvedame tvarką.

6. algirdas>Meyer 7 0
2017-11-18 15:47:36

Kai apsvaigęs debilas, turintis pasirinkimo teisę,nutrenks tavo artimą ,tamstos  kvailoki straipsniai labai  sutrumpės.

5. Meyer > Algirdas 1 3
2017-11-18 16:10:12

Paaiškinkite man savo komentaro prasmę? Ir apskritai, ar aš kur nors savo komentaruose buvau prieš temos idėją arba už alkoholio/narkotikų vartojimą? 

Jūsų menkas sugebėjimas suprasti tekstą kelia nerimą (ir neaišku ar čia dėl žemo mokyklų lygio ar dėl Jūsų paties sugebėjimų ribotumo). Elgiates kaip tipinis, neišprusęs, interneto vartotojas matantis tik tai ką nori matyti. 

4. Meyer 1 5
2017-11-18 12:48:13

Prieš priimant tokias drastiškas priemones reikia pirma suprasti, kad į narkotinių medžiagų sąrašą galima įskaičiouti cukrų, kavą, druską ir pan. Vienintelis skirtumas tarp psichotropinių/alkoholinių medžiagų piktnaudžiavimo yra tik laikas, t.y. visos jos kenkia (asmeniui ir/arba visuomenei), tačiau vienos pakenkia tuoj pat nuo suvartojimo, pvz. alkoholis, o kitos ilgu laikotarpiu, pvz. cukrus. Diabetas kainuoja mūsų šaliai ne mažiau nei alkoholizmas.

Žvelgiant iš kitos pusės, reikia suprasti, kodėl šios medžiagos vartojamos apskritai. Tai ne tik visuomenės kultūra ar "dealer'ių" darbo pasekmė, tai taip pat yra visuomenės demoralizavimo/demotyvavimo pasekmė. Laimingam žmogui lengviau atsisakyti nuo alkoholio, o nelaimingas kaip tik ir ieško priežasties pasinaudoti narkotinių medžiagų paslauga - pamiršti savo problemas. Vieniems alkoholis padeda, kitiems besaikis cukraus/šokolado vartojimas, treti nuo streso pastoviai valgo, ketvirtiems širdis sustoja nuo šeštojo puodelio kavos. 

Tema gilesnė nei atrodo.
 

3. Laurynas 5 2
2017-11-18 13:57:00

Kai žmogus pradeda lyginti kavą ir cukrų su alkoholiu ir heroinu - tema pasidaro kaip tik itin paprasta.

Lietuvių liaudis ją apibrėžė priežodžiu: palygino pirštą su bybiu.

Taip kad tamstelė su savo tryzniojančia demagogija gali pats save prisirašyti arba prie "geranoriškų" idiotų, arba prie sąmoningų išgamų, aptarnaujančių ALKOmafiją.

2. Meyer > Laurynui 1 7
2017-11-18 14:58:20

Jūs, "tamsta", nesuprantate esmės.

Visu pirma, cukrus,kava ir kitos "nepiktybinės" medžiagos per metus nužudo daugiau žmonių nei tas alkoholis ar heroinas kartu paėmus. Aš nebandau sumenkiti visuotinai priimtų narkotinių/alkoholinių medžiagų negatyvaus poveikio visuomenei ir tikrai norėčiau, kad didžioji dalis jų tiesiog išnyktų, tačiau koncentruojant dėmesį į akivaizdžius dalykus Jūs tiesiog norite pašalinti simptomus, o ne problemą.(Bėje, tai nebuvo palyginimas, tai buvo diskusijos praplėtimas nesiribojant vien akivaidžiais dalykais.)

Daugelis bandė uždrausti alkoholį, kaip "Murikiečiai" taip ir "Ruskiai", bet nei vieniems nei kitiems nepasisekė. Žmonės patys pradėjo gaminti, atsirado gaujos/mafijos, ginkluoti susirėmimai ir pan. Kodėl? O gi todėl kad gyvenimo kokybė nuo uždraudimo nepagerėjo.

Aišku, mirties bausmė galbūt turėtu didesnį efektyvumo lygį, tačiau esminės problemos tai neišsprendžia. Be to, nukertant galvas pardavėjams Jūs tiesiog atsikratysite žemiausiąją grandimi, o gamintojai, kūrėjai ir panašūs "fruktai" sugalvos ką nors panašaus taisyklių ribose.

Bėje, Jūs elgiates taip lyg vaikas, lyg ką tik atradote šią problemą ir patingėjote pasiknisti giliau o kiekvienas kitoks komentaras net netelpa Jūsų siaurame akiratyje. Jums reikia diskusijos ar šiaip pasidrabstytis purvais? Apgailėtina

1. Laurynas 2 1
2017-11-19 10:42:02

Apgailėtina yra tai, kad kiekvienas tamstos argumentas - jau daugybę sykių yra pavartotas alkomafijos prafinansuotose "alkoholio vartojimo kultūros gynimo" akcijose.

Diskutuoti su alkomafijos zombiu - nėra jokios prasmės.

Jeigu tamsta laikai save, neužzombintu, tuomet tavo loginius sugebėjimus pademonstruoja tai, kaip tu lygini cukraus ir herčiaus vartotojus, aiškindamas, kad nuo cukraus padvesia daugiau negu nuo heroino.

Rodau visiems debilams ant pirštų:

Heroino vartotojai paprastai gyvena iki 35 metų, po 5-15 metų vartojimo padvesia 90 proc. herčiaus vartotojų. Galinčių atsisakyti herčiaus ir pradėti blaivų gyvenimą - vienetai.

Cukraus vartotojų vidutinė gyvenimo trukmė - nesiskiria nuo cukraus nevartojančių. Atsisakyti cukraus - yra viso labo vartojimo įpročio ir valgiaraščio klausimas.

Viskas, debilai laisvi - eina įsipilti sau alaus.

Отправить!

ВСЕ СТАТЬИВ ЛИТВЕВ МИРЕУ СОСЕДЕЙРАЗНОЕ






Sputnik.lt группа в Фейсбуке
Laisva informacija - laisvas žmogus!

ТОП статей

Reklama

Paveiksliukai


Video



Друзья'

Концепция Общественной Безопасности

Švieskis


Нас читают