Tik 484 eurai - gal susimetame ir užsisakome kokį tautinį ar nepolitkorektišką įrašą garsaus komiko FB Sienoje? Juk net 45 tūkst. feisbukerių savo noru prenumeruoja šį reklaminį kanalą.
Ir kokiais tik būdais žmonės įsigudrina užsidirbti pragyvenimui.
Paprasti ką nors gamina, pardavinėja, veža, krauna, moko, administruoja, organizuoja ar aptarnauja. Turintys ypatingų ar tiesiog išlavintų gabumų - dainuoja, šoka, groja, vaidina, rašo tekstus, pokštauja, teikia seksualines paslaugas ar kitaip už pinigus linksmina paprastuosius.
O patys gudriausi - kokiais nors [tai nelabai svarbu, kokiais būtent] būdais pritraukia žioplių minių dėmesį ir tuomet prekiauja tuo dėmesiu, pardavinėdami jį tiems, kas turi pinigų ir poreikį iškišti kokią užsigulėjusią prekę, paslaugą ar kontroversiškos ideologijos propagandos gabalą.
reklama
Užvakar garsus [tam tikrose auditorijose] komikas Paulius, FB turintis daugiau, nei 45 000 sekėjų, viešai paskelbė, kad už pinigus deda savo Sienoje reklaminius postus. Kaina nei didelė, nei maža - 484 eurai už postą.
Sprendžiant iš to, kad į šią sumą, kaip nurodo komikas, įeina ir PVM, šio biznelio metinė apyvarta ne tokia jau ir menka. Kiti metus Gariūnuose ar Halės turguje prastovi - ir tik pasvajoja apie tokias pajamas.
Būtų keista priekaištauti garsiąjam komikui, kad jis išnaudoja žioplių, užsiprenumeravusių jo FB, dėmesį, pardavinėdamas jį į dešinę ir į kairę. Kaip žinia, nėra pelningesnio verslo, nei biznis iš žioplių kvailumo ir patiklumo.
Šiek tiek stebina žmogeliai, žinantys, jog komikas išnaudoja FB sieną ne savo nuomonei reikšti, bet reklamos užsakovų pateiktai medžiagai platinti - ir vis vien sekantys tą Sieną. Ko jie ten tikisi, tie naivuoliai - pasiskaityti labdaringų nemokamų pokštų ir taip sutaupyti ant bilieto į Humoro klubo koncertą?
Khhm, atvirai sakant, kažkodėl abejoju, kad ponas Paulius būtų toks dosnus savo fanų minioms.
Panašu, kad humoristas, kaip ir daugelis Feisbuko gurų socialinių tinklų dalyvius laiko ganomomis avelėmis, nuo kurių reikia lupti šiltą vilną. Ir ne po vieną kartą.
reklama
Todėl tikėtis iš jo nemokamų pokštų būtų tas pats, kaip laukti, kad MAXIMA pradės supirktą ūkininkų produkciją prie įėjimo dykai dalinti ar Cofe Inn'as - avos nepirkusius praeivius buterbrodais bei javainių sausainiais vaišinti.
Nebus to - nes to negali būti niekada. Prieštarauja verslo modeliui.
Kitaip sakant, tie vargšai žmogeliai labiausiai yra panašūs į TV žiūrovus, savo noru užsisakiusius kabelinės pakete ...reklamos kanalą.
- O kame bėda? - nekantriai pertrauks koks nors humoristo sekėjas. - Juk gal ką nors ir reikalingo pareklamuos - nuėjus į parduotuvę nebereikės galvos sukti? Imk ir pirk, ką humoristas už santykinai kuklų atlygį pagyrė!
Na, gal ir taip. Gal ir taip. Nebesigilinkime.
Tiesiog užsiriškime atminčiai mazgelį ant nosinės - lietuviškų socialinių tinklų dalyvių tarpe yra šimtas-kitas tūkstančių žioplių, kurie savo noru prenumeruoja ir skaito reklamos kanalus, jeigu jie yra pateikiami Žinomo Žmogaus vardu. Tai specifinė ir labai dėkinga auditorija, apie kurios teikiamas galimybes verta pagalvoti laisvalaikiu.
----------------
O kol kas pagalvojau - tai jeigu ponas Paulius ir, kaip spėju, daugelis kitų FB gurų, už pinigus prekiauja poveikiu net 45 tūkstančių žioplių galvelėms, tai gal ir mums, tautinių pažiūrų atstovams reikėtų tuo pasinaudoti?
Susimeskime kada ir įkelkime pono Pauliaus vardu jo Sienoje kokį nepolitkorektišką postą, kuris sunkiai skinasi kelią didžiojoje žiniasklaidoje?
Na, tarkime, apie aptiktą kokios nors šalies statistiką su homoseksualistų proporcijomis seksualiniuose nusikaltimuose prieš nepilnamečius? Su visomis nuorodomis į rimtus šaltinius?
Tskant, išnaudoti kanalą ne tik homoseksualizmo propagandai, bet ir taikiems tikslams - visuomenės švietimui ir objektyvios informacijos pateikimui!