LDiena.lt: negi bus teisi Kristina Sulikienė, kuri iškart nukritus (numuštam?) lėktuvui į Baltijos jūrą iškėlė versiją, kad šiuo lėktuvu galimai buvo gabenama karinė Švedijos saugumiečių kontrabanda, skirta buvusios Ukrainos perversmininkų chuntai, o Lietuva - tai karinės kontrabandos į buvusios Ukrainos teritoriją logistikos centras?
---
Lietuvos Respublikos Prezidentei Daliai Grybauskaitei
Lietuvos Respublikos Seimui
Lietuvos Respublikos Vyriausybei
PRAŠYMAS
2015 m. birželio 9 d. Vilnius
Pritariame JE Prezidentės Dalios Grybauskaitės pareiškimui, kad lėktuvo AN-2 pilotų tragedija Baltijos jūroje sukrėtė visą Lietuvą. Šio lėktuvo pakėlimas ir atliktas skubus nuskandinimas patvirtina Lietuvos valstybės moralinį nuopuolį ir teisės aktų ignoravimą, nepagarbą avarijos metu žuvusiems lakūnams profesionalams. Siekis nuslėpti lėktuvu AN-2 gabentą krovinį ir netirti avarijos priežasčių patvirtina, kad Lietuvos valdžia tai padarė sąmoningai, o aplinkybes paskelbus valstybės paslaptimi siekia išvengti atsakomybės dėl sprendimo gabenti uždraustą krovinį.
reklama
Kreipiamės į Jus, siekdami, kad tokio pobūdžio avarijos nepasikartotų ir keistųsi valstybės požiūris į aviaciją. Vadovaujamės:
– Europos Parlamento ir Tarybos Reglamento (ES) Nr. 996 (2010 m. spalio 20 d.) Dėl civilinės aviacijos avarijų ir incidentų tyrimo ir prevencijos (Direktyva 94/56 EB), patvirtintais nuostatais;
– 1944 m. gruodžio 7 d. Čikagos konvencijos standartų ir rekomenduojamos praktikos 13-uoju priedu „Avarijų ir incidentų tyrimas“;
– LR įstatymu dėl teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų;
– LR Seimo statutu;
– LR Nepriklausomybės Akto signatarų statuso įstatymu.
Prašome išslaptinti ir paskelbti visą informaciją apie avarijos priežastis, pasekmes bei apie šiame lėktuve gabentą draudžiamą, slaptą krovinį ir kieno nurodymu ar sprendimu tai buvo daroma.
Lėktuvas turi būti nedelsiant iškeltas, o avarijos priežastys – ištirtos. Minėtieji tarptautinės oro teisės aktai imperatyviai teigia, kad saugos tyrimais turi būti siekiama vienintelio tikslo – ateityje išvengti avarijų ir incidentų, o ne vien tik nustatyti, kas kaltas ar atsakingas; kad su aviacijos sauga susijusių incidentų tyrimo išvadų ataskaitos, analizė ir sklaida yra būtinos, norint pagerinti oro transporto saugą.
Tam, kad būtų užtikrintas klientų pasitikėjimas oro transportu, į avarijas ore privaloma reaguoti nedelsiant, o tyrimų rezultatus kuo skubiau skelbti viešai. Tai – ir Lietuvos valstybės pagarbos žuvusiesiems, ir Lietuvos valstybės brandumo bei garbės klausimas.
Pagarbiai,
Aviacijos ekspertas Jonas Mažintas
Seimo narys Audrius Nakas
Signataras Zigmas Vaišvila
Друзья, сайт находится в состоянии глубокой переделки, поэтому приглашаю Вас вернуться через некоторое время.
Сроки неопределенны, но как только - так сразу.