LDiena.lt: Vytauto Didžiojo Universiteto administracija, pabandžiusi Lietuvos respublikos represiniams organams įduoti ir tokiu būdu užčiaupti savo dėstytoją iš Ispanijos Migelį Puertą, jau anksčiau pademonstravo savo propederastišką nuolankumą ir paklusnumą oficialiai pedoliberazmo linijai.
Šia VDU sužibėjimo proga labai rekomenduoju prisiminti VDU dalyvavimą europinių profkių projekte "Happy days", kuris buvo orientuotas į bendrojo lavinimo mokyklų mokytojų apdorojimą, kad tie savo ruožtu dorotų savo mokinius. Ir kuris, žinoma, negalėjo "laimingų dienų mokykloje" nesusieti su pederastijos propaganda ir ištvirkavimo reklama...
Lapkričio 13 dieną ekspertai.eu išsiuntė klausimus Vytauto Didžiojo universiteto rektoriui Zigmui Lydekai dėl jų universitete vykdomo Mokymosi visą gyvenimą programos projekto „Laimingų dienų mokykla“, kurį finansuoja ES struktūriniai fondai. Atsakymą po pakartotino raginimo gruodžio 16 dieną vis dėlto pasirašė profesorius Z. Lydeka. Ekspertai.eu jau yra įpratę gauti ypač išsamius ir tikslius atsakymus į klausimus. Nenustebino ir šis alma mater atstovų atsakymas, nors mokslo šviesą skleidžiančių ir mūsų jaunimą lavinančių atstovų gebėjimai skaityti, tikėjomės, yra kur kas geresni nei kitų sričių atstovų. Nustebino tik vienas dalykas – laiško pabaigoje išsakytas prašymas. Niekaip negalime suprasti, kas čia ir kodėl turėtų būti neviešinama? Tuo labiau kad dokumentas yra ir lietuvių kalba, vadinasi, kažkas jį rengė ir kažkas juo vadovaujasi. O jei dokumentas slaptas ir jį kažkas nutekino, tai tuomet jau galimas ir kriminalinis posūkis šioje „byloje“.
Skelbiame klausimus ir VDU rektoriaus atsakymą dėl šio itin slapto reikalo, kuris bus ar yra mūsų švietimo sistemos sudedamoji dalis.
reklama
Gerbiamas profesoriau, norime sužinoti apie VDU prioritetus ir vykdomas programas, kuriomis siekiama perkurti tradicinius visuomenės vertybių modelius.
1. Ar Jūsų universitetas dalyvauja bet kokiose ES fondų finansuojamose programose, nepaisydamas jų turinio?
2. Ar Jūsų universitetas pats pasirinko dalyvavimą LLP European project Happy Days, ar projekto kūrėjai pasirinko Jūsų universitetą kaip labiausiai tinkantį įgyvendinti šį projektą?
3. Koks finansavimas skirtas šio projekto įgyvendinimui?
4. Kokios mokyklos sutiko dalyvauti projekte?
5. Ar Jūs pritariate projekte išdėstytoms nuostatoms, patarimams, rekomendacijoms:
„Žodis „šeima“ dažnai apibrėžiama kaip laimės ir rūpesčio žmogumi vieta, net jei nei vieno, nei kito kiekvieną sekundę joje nepajusi, o kartais ir apskritai šeima būna toli gražu ne tokia vieta. Todėl mokytojai turi sugriauti šeimos sąvokos idealumą tam, kad neįžeistų tų mokinių, kurių šeimos išgyvena sunkų periodą, ir reikia atkreipti dėmesį, kad kai kuriais atvejais kai kurios šeimos gali būti pavojingos“;
„Seksualinio švietimo skatinimas mokyklose gali ugdyti toleranciją ir apsaugoti seksualinį pasirinkimą, taip pat ir GLBT. Trumpinys GLBT reiškia gėjai, lesbietės, biseksualai ir transseksualai“;
„Svarbu kalbėti neutralia kalba, vengiant tokių pasakymų kaip „ geriausia šeima“ (branduolio) ar „dominuojanti“, taip pat „normali šeima“;
„Mokykloje, jei įmanoma, įkurkite seksualinės orientacijos tarnybą. Bendradarbiaukite su vietinėmis nevyriausybinėmis organizacijomis, besirūpinančiomis GLBT bendruomenių teisėmis“;
„paruoškite sąrašą klausimų, prasidedančių žodžiu „kas“ (pvz., kas nors kartą gyvenime bandė rūkyti? Kas važiavo autobusu be bilieto? Kas kada nors bučiavo merginą ar moterį? Kas kada nors bučiavo berniuką ar vyrą? Kas asmeniškai pažįsta lesbietę ar gėjų? Kas eitų į lesbiečių kavinę? Kas eitų į gėjų naktinį klubą, ir panašūs klausimai, susiję su meilės, partnerystės ir seksualumo klausimais)“;
„Paskirstykite mokinius į mažas grupeles ir išdalinkite šioms grupėms popieriaus lapus su šiais užrašais: „Ryšys tarp vyro ir moters“, „Dviejų vyrų ryšys“, „Dviejų moterų ryšys“. Paprašykite mokinių mažose grupelėse aptarti šių tarpusavio ryšių privalumus, trūkumus ir dažniausiai girdimus stereotipus apie juos“.
6. Ar nemanote, kad tokių programų vykdymas mokyklose yra nepilnamečių vaikų provokavimas ir skatinimas išmėginti įvairius seksualinius potyrius bei kurti vienos lyties šeimas, nors toks šeimos modelis Lietuvos Respublikoje dar nėra įteisintas įstatymais?
Dėkojame už atsakymus (atsakymą skaitykite ČIA).
---
LDiena.lt: Pridedu Vitalijaus Andriukaičio komentarą paskelbtą feisbuke, kuriame jis piktinasi tuo, ką normalūs žmonės vadina vaikų tvirkinimų, o sociopatai ir europederastai - "tolerancijos ugdymu".
Tai viena frazių iš mokytojams ir studentams skirto smegenų plovimo mokymo priemonių rinkinio - projekto.
Jie nori ne tik kad jūsų šeimų sąvokos idealumą, bet ir pačias šeimas griauti!
Jie nori įtikinti jus, jūsų vaikus ir anūkus, kad LYTIS nėra PRIGIMTINĖ, o yra PASIRENKAMOJI!
1. Projekto vadovo turinyje (6 psl.) nurodytas skyriaus pavadinimas neatitinka 55 puslapyje parašyto pavadinimo:
reklama
6 psl. – Įvairovė ir šeima
55 psl. – Įvairovė, šeima ir lytis (vartojamas terminas gender);
2. Akivaizdžiai propaguojami homoseksualūs santykiai ir griaunama šeimos samprata (nuo 55 iki 69 puslapio). Atkreiptinas dėmesys, kad GLBT tema gvildenama tik tuose puslapiuose, esančiuose šio vadovo viduryje, o turinyje tai niekaip neatsispindi.
Štai kelios citatos:
Seksualinio švietimo skatinimas mokyklose gali ugdyti toleranciją ir apsaugoti seksualinį pasirinkimą, taip pat ir GLBT. (Trumpinys GLBT reiškia gėjai, lesbietės, biseksualai ir transseksualai) 57 psl.
Žodis „šeima“ dažnai apibrėžiama kaip laimės ir rūpesčio žmogumi vieta, net jei nei vieno, nei kito kiekvieną sekundę joje nepajusi, o kartais ir apskritai šeima būna toli gražu ne tokia vieta. Todėl mokytojai turi sugriauti šeimos sąvokos idealumą tam, kad neįžeistų tų mokinių, kurių šeimos išgyvena sunkų periodą, ir reikia atkreipti dėmesį, kad kai kuriais atvejais kai kurios šeimos gali būti pavojingos. 57-58 psl.
Pakeiskite žodžius ir bendruomenės dokumentus tam, kad jūsų kalba būtų neutralesnė bei įvairiapusiškesnė, pvz., vietoj klausimo „Ar tu turi vaikiną?“, klauskite „Ar tu susitikinėji su kuo nors?“. Valentino, Motinos ar Tėvo dienos proga įvairiapusiškas mokytojas/a suteikia mokiniams pasirinkimą sukurti daugiau nei vieną atvirutę ar dovanėlę. Svarbu kalbėti neutralia kalba, vengiant tokių išsireiškimų kaip „ geriausia šeima“ (branduolio) ar „dominuojanti“, taip pat „normali šeima“. 58 psl.
Mokytojas turi naudoti nešališką mokymo programą, kurioje paskirta vietos GLBT reikalams. Įvairiapusiškas mokytojas/a suranda nešališką mokymo programą ir šaltinius, kurie yra kuo įvairiapusiškesni bei užtikrinantys, kad visų tipų tarpusavio ryšiai yra įtraukti bei minimi klasės diskusijose. 59 psl.
Renkite specialius renginius, pavyzdžiui, „Įvairovės dienas“, kurie griautų stereotipus bei išankstines nuostatas.
Jei įmanoma, įkurkite seksualinės orientacijos tarnybą.
Bendradarbiaukite su vietinėmis nevyriausybinėmis organizacijomis, besirūpinančiomis GLBT bendruomenių teisėmis. 60 psl.
Padėti jaunuomenei mąstyti kitaip, nei jie buvo išauklėti ir apsvarstyti šeimos apibrėžimą;
Atkreipti dėmesį į diskriminaciją tų jaunuolių, kurie diskriminuojami dėl šeimos sudėties, ar tų jaunų žmonių, kurių netraukia (arba atvirkščiai, traukia) kitos lyties asmenys bei apsvarstyti šeimos apibrėžimą; 63 psl.
Ištyrinėti ryšį tarp šeimos ir žmogaus teisių. 64 psl.
Visi kartu mokiniai sugalvoja kiek galima daugiau šeimų tipų. Paminėkite ir tuos tipus, apie kuriuos dar nebuvo kalbėta. 65 psl.
Paruoškite sąrašą klausimų, prasidedančių žodžiu „Kas“ (pvz., Kas nors kartą gyvenime bandė rūkyti? Kas važiavo autobusu be bilieto? Kas kada nors bučiavo merginą ar moterį? Kas kada nors bučiavo berniuką ar vyrą? Kas asmeniškai pažįsta lesbietę ar gėjų? Kas eitų į lesbiečių kavinę? Kas eitų į gėjų naktinį klubą ir panašūs klausimai, susiję su meilės, partnerystės ir seksualumo klausimais). Užsiėmimo dalyviai vaikšto po klasę ir jiems užduodami šie klausimai. 66 psl.
Šio žaidimo metu mokiniai gali patirti situaciją tų lesbiečių, gėjų ir biseksualų, kurie slepia svarbią savo gyvenimo dalį 67 psl.
· Lygindami skirtingas partnerystės formas, mokiniai nustatys stereotipus.
· Mokiniai kritiškai vertins paplitusias nuomones apie žmonių tarpusavio santykius. 68 psl.Paskirstykite mokinius į mažas grupeles ir išdalinkite šioms grupėms popieriaus lapus su šiais užrašais: ”Ryšys tarp vyro ir moters”, “Dviejų vyrų ryšys”, “Dviejų moterų ryšys”. Paprašykite mokinių mažose grupelėse aptarti šių tarpusavio ryšių privalumus, trūkumus ir dažniausiai girdimus stereotipus apie juos. 68 psl.
Į stereotipus turi būti žiūrima kritiškai ir mokytojas/a turi paaiškinti mokiniams apie žmogiškojo suvokimą ribotumą. 68 psl.
Tai paprasta – mokykloje kalbėti gėjų klausimais yra paprasta. Tai filmas, kuriame kalbama apie gėjus smerkiančias išankstines nuostatas, ir kuris moko suaugusius žmones, kaip kalbėti su vaikais apie gėjus. Filmas, pripažintinas “protingo vadovavimo modeliu” rodo, kad vaikai labai nori ir gali eiti imtynių su stereotipais ir absorbuoti naujus faktus apie tai, ką reiškia būti gėjumi ar lesbiete. http://groundspark.org/
our-films-and-campaigns/ elementary 68 psl.
Друзья, сайт находится в состоянии глубокой переделки, поэтому приглашаю Вас вернуться через некоторое время.
Сроки неопределенны, но как только - так сразу.